یادی از شهید قربانعلی نوروزی

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

یادی از شهید قربانعلی نوروزی

۲۰۲ بازديد

یادی از شهید قربانعلی نوروزی https://majale-rooz.ir/2021/03/یادی-از-شهید-قربانعلی-نوروزی/ مجله روز Sat, 20 Mar 2021 09:47:07 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/03/یادی-از-شهید-قربانعلی-نوروزی/ مجله روز / لرستان شهید قربانعلی نوروزی در تاریخ 21 ژوئن 1971 در روستای زنگور از شهرستان ازنا چشم به جهان گشود. وی در جبهه به عنوان سرباز ارتش خدمت می کرد. پنجم فروردین 1361 ، در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. قبر او در زادگاهش است. قطعاتی …

مجله روز / لرستان شهید قربانعلی نوروزی در تاریخ 21 ژوئن 1971 در روستای زنگور از شهرستان ازنا چشم به جهان گشود.

وی در جبهه به عنوان سرباز ارتش خدمت می کرد. پنجم فروردین 1361 ، در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. قبر او در زادگاهش است.

قطعاتی از وصیت نامه شهید قربانعلی نوروزی

به نام خدا

و کسانى که به خاطر خدا مردند مردند ، اما در حضور پروردگارشان زنده شدند.

فکر نکنید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند ، بلکه زنده هستند و در برابر خدای خود غذا می خورند.

اکنون که وصیت نامه مرا باز کردید و آن را خواندید ، می دانم که چشمان شما پر از اشک می شود زیرا در همه خانواده ها ذاتی است که وقتی یکی از اعضای خانواده آنها می میرد یا یک مرگ عادی می میرد ، برای اولین بار غمگین می شوند و سپس تحمل می کنند با صبر خدا. پدر و مادرم ، امروز من با کفار به میدان جنگ می روم و هیچ ترس و نگرانی در من احساس نمی شود ، اما بسیار خوشحالم که می دانم می فهمم که فرمایشات امام بلافاصله قابل اجرا است و من آن را کاملاً اجرا می کنم. .

من این مرگ را بیشتر از وجودم برای وجودم دلپذیر می دانم و شهادت را در وجود فعلی خود احساس می کنم و هیچ شکی بر من غرق نیست.

امام فرمود: امید من به جوانی تو است. ما او را تنها نخواهیم گذاشت ، ما دوست و یاور او خواهیم بود و با این خط قرمز 1400 سال پیش ادامه خواهیم داد.

همچنین می خواهم بگویم که ما آگاهانه این راه را انتخاب کرده ایم و آن را به عنوان یک وظیفه انجام می دهیم. شهادت من به والدینم ، برادرانم ، خواهرانم و همه خانواده ها این است که بعد از شهادت من ، برای من گریه نکن و سیاه نپوش و گریه نکن زیرا شب عروسی ما است و تو به خوبی می دانی من من به خدایی می روم که قلب و روح من همیشه در آن بوده است. من به مکانی به نام پادشاهی اعلی می روم ، به مکانی به نام بهشت ​​می روم و شهادت را به زندگی ذلت آمیز ترجیح می دهم و شهادت نعمتی است که همه به آن نمی رسند.

و خدا می داند که شهادت هزار بار بهتر از دوست پسر بودن است و من از شما می خواهم که هیچ مراسم عزاداری برای من انجام ندهید و بودجه ها را تقسیم نکنید.

مادرم و پدرم ، مثل کوه باش و مثل کوه پایدار باش ، در هنگام تشییع جنازه من به تابوت برو و صدای الله ، مقام معظم رهبری را بخوان و سخنان شهدا را به مردم منتقل کن ، که این کلمه است شهدا برای پیروی از قرآن ای برادران عزیزم ، همیشه در راه اعتلای اسلام کوشا باشید و تمام دستورات امام را با جان و دل بپذیرید و زمان حسین و روزهای عاشوراست. خواهران عزیز ، حجاب و عفاف را سرلوحه زندگی خود قرار دهید و زندگی کنید و همیشه مانند فاطمه و زینب بجنگید.

پدر و مادر عزیزم ، خواهران و برادران عزیزم ، ممکن است اتفاقی بیفتد که بدن من به شما نرسد ، یاد شهدای کربلا باشید و غمگین نشوید و هر وقت دلتان خواست به بهشت ​​زهرا بروید و به قبرهای همه نگاه کنید این شهدا ، پس درد خود را فراموش خواهید کرد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.