۵ محور شهری برای اجرای سیما و منظر مناسب در نظر گرفته می‌شود

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

۵ محور شهری برای اجرای سیما و منظر مناسب در نظر گرفته می‌شود

۲۱۶ بازديد

۵ محور شهری برای اجرای سیما و منظر مناسب در نظر گرفته می‌شود https://majale-rooz.ir/2021/03/۵-محور-شهری-برای-اجرای-سیما-و-منظر-مناسب/ مجله روز Tue, 02 Mar 2021 20:01:07 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/03/۵-محور-شهری-برای-اجرای-سیما-و-منظر-مناسب/ مجله روز / قم معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در سال های 1996 و 1997 پنج محور شهری به عنوان دروازه اصلی در طراحی منظر برای طراحان و سازندگان پیش بینی شده بود و مراحل نهایی تصویب در کمیسیون ماده 5 در حال انجام است. غلامرضا جانقربان ، امروز در مراسم افتتاحیه سومین …

مجله روز / قم معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در سال های 1996 و 1997 پنج محور شهری به عنوان دروازه اصلی در طراحی منظر برای طراحان و سازندگان پیش بینی شده بود و مراحل نهایی تصویب در کمیسیون ماده 5 در حال انجام است.

غلامرضا جانقربان ، امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ظاهر مطلوب ، با اشاره به دستور شهردار قم برای اهمیت و جشن این جشنواره ، اظهار داشت: تزئینات شهرداری قم و ساماندهی اتوبوس ها آغاز شد. شهرداری قم.

وی با بیان اینکه توجه به نما یکی از مشکلات جدی سازندگی کشور است ، اظهار داشت: متأسفانه در کلانشهرها توجه زیادی به مسائل اقتصادی شده و کمتر به شکل ظاهری و منظر شهری توجه شده است. .

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم اظهار داشت: انتظارات قم به عنوان شهری مذهبی ، مذهبی و اسلامی با هویت برای توجه به سیما و منظر شهری با توجه به مصوبات مقام معظم رهبری بسیار زیاد است. و مقامات استانی خواهان حل این مشکل هستند.

وی با اشاره به وجود یک طرح جامع تفصیلی و ابلاغیه آن در سال گذشته ، اظهار داشت: در سال های 1996 و 1997 ، پنج محور شهری به عنوان دروازه اصلی طراحی منظر و منظر برای طراحان و سازندگان پیشنهاد شد که در مراحل نهایی هستند. تصویب کمیسیون ماده 5 تمام شده است.

جانقوربان با تأکید بر تصویب کمیته منظر و تلویزیون شهری در سال 1993 ، افزود: “بر اساس این ابلاغیه ، این کمیته در قم تشکیل شد و دبیر آن به شهرداری قم منصوب شده است که مراحل آن تدوین شده است ، تصویب و اعلام شده است. برای مناطق. “

وی با بیان اینکه وظایف خاصی برای کمیته منظر شهری در مناطق شهری وجود دارد ، خاطرنشان کرد: این موارد به صورت هفتگی بررسی و بررسی می شود و هر ساختمان باید قبل از ساخت سقف دوم و پس از فرآیند سخت شدن ، تصویب نمای خود را داشته باشد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم ادامه داد: پس از تصویب کمیسیون ماده 5 در سال 94 ، از اجرای نمای رومی در قم جلوگیری شده و با همکاری واحد تخلفات شهری از این مشکل کاسته شده است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.