ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان تمدید شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲۰۵ بازديد

ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان تمدید شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majalehirani.ir/2021/ثبت-نام-در-آزمون-ورودی-مدارس-استعدادها/ مجله ایرانی Wed, 21 Apr 2021 11:50:45 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/ثبت-نام-در-آزمون-ورودی-مدارس-استعدادها/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهلت تکمیل مراحل ثبت نام و ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تا جمعه 23 اردیبهشت ماه تمدید شد. برای دانش آموزان دبیرستانی استعدادهای درخشان سال اول و دوم دبیرستان برای سال تحصیلی 1401–1400 ، دانش آموزان مایل به شرکت در کنکور این فرصت را داشتند تا …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهلت تکمیل مراحل ثبت نام و ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تا جمعه 23 اردیبهشت ماه تمدید شد.

برای دانش آموزان دبیرستانی استعدادهای درخشان سال اول و دوم دبیرستان برای سال تحصیلی 1401–1400 ، دانش آموزان مایل به شرکت در کنکور این فرصت را داشتند تا برای ثبت نام به azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

امسال قرار است آزمون ورودی پایه هفتم 10 خرداد و آزمون تکمیل شایستگی کلاس دهم نیز 12 خرداد برگزار شود.

حتی امروز سخنگوی آموزش و پرورش در تهران مسعود ساگفی در مورد زمان ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به خبرنگاران گفت: زمان ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی تمدید شده است به طوری که زمان ثبت نام در آزمون ها افزایش یافته است. های پذیرش در دبیرستان نمونه دولتی به روز است ۷/۷/1400 تمدید شده است

ساگفی خاطرنشان کرد: تنها نکته این است که مدرسه نمونه دولتی فقط در دوره متوسطه دوم است و دوره متوسطه دوره اول آزمون نمونه دولتی ندارد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص زمان برگزاری این آزمون ها گفت: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 18/4/1400 است.

وی تأکید کرد: اگر ستاد کرونا استان تهران در زمان های مربوطه مشکلی نداشته باشد ، امتحانات در تاریخ ها ذکر می شود. اما اگر دفتر مرکزی کرونا به هر دلیلی مناسب باشد ، احتمال دارد تاریخ ها تغییر کند.

به گفته آنلاین ، مقامات هنوز به تعویق انداختن امتحان مدرسه سمپاد اعلام نکرده اند. اند.

انواع مختلف آزمون آیلتس کدام است؟

آزمون آیلتس 2021 هم مثل بقیه آزمون های آیلتس گذشته به دو صورت آیلتس آکادمیک (IELTS Academic) و آیلتس عمومی (IELTS General Training) برگزار می شود. آیلتس آکادمیک مختص متقاضیانیست که مایل به ادامه تحصیل در یک کشور خارجی هستند. افرادی که می خواهند برای ادامه تحصیلات متوسطه یا کسب تجربه کاری به کشورهای بزرگ انگلیسی زبان بروند نیز باید در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنند.

علاوه بر این، برای مهاجرت به کشورهایی که جزو اقتصادهای بزرگ دنیا هستند مثل انگلیس، کانادا، نیوزیلند و استرالیا نیز به مدرک آیلتس جنرال نیاز دارید. همچنین شرط اکثر موسسات مشهور آموزشی در سراسر جهان برای پذیرفتن دانشجوی خارجی، کسب نمره کل 7.0 و نمره 6.5 در هر بخش آزمون آیلتس است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.