ناراحتی سردار از نزدیک شدن رونالدو به رکورد علی دایی

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

ناراحتی سردار از نزدیک شدن رونالدو به رکورد علی دایی

۲۰۸ بازديد

ناراحتی سردار از نزدیک شدن رونالدو به رکورد علی دایی https://majale-rooz.ir/2021/01/ناراحتی-سردار-از-نزدیک-شدن-رونالدو-به-ر/ مجله روز Tue, 26 Jan 2021 10:47:51 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/01/ناراحتی-سردار-از-نزدیک-شدن-رونالدو-به-ر/ سردار آزمون مهاجم تیم ملی و عضو باشگاه زنیت در سن پترزبورگ مصاحبه ای را در مجله روسی “Sport Express” انجام داد که به شرح زیر است: * شما اکنون با Dziuba بهترین گلزن لیگ روسیه هستید. فصل گذشته همچنین بهترین گلزن مشترک لیگ روسیه بودید. آیا رقابت داخلی بین شما وجود دارد؟ رقابت سالم …

سردار آزمون مهاجم تیم ملی و عضو باشگاه زنیت در سن پترزبورگ مصاحبه ای را در مجله روسی “Sport Express” انجام داد که به شرح زیر است:

* شما اکنون با Dziuba بهترین گلزن لیگ روسیه هستید. فصل گذشته همچنین بهترین گلزن مشترک لیگ روسیه بودید. آیا رقابت داخلی بین شما وجود دارد؟

رقابت سالم باعث رشد بازیکن می شود. در تمام خطوط تیم زنیت ، بازیکنان برای بهترین عملکرد به رقابت می پردازند. من با دزیوبا هماهنگی خوبی دارم. من می دانم که کجاست وقتی سرم را پایین انداخته و خیلی هماهنگ هستیم.

* دزیوبا قبلاً گفته است که آزمون سریعتر از من است ، اما من از او فنی ترم. نظرت راجع به آن چیست؟

من نمی توانم در مورد بازی خود چیزی بگویم و دیگران باید در مورد بازی من نظر دهند. در شرایط فعلی ، نمی توانم بگویم که من از او بهتر هستم. Dziuba بازیکن قدرتمند و قدرتمندی است و در لیگ روسیه من بازیکنی را ندیده ام که بتواند بدون خطا توپ را دور کند.

نظر شما در مورد پیوستن هم تیمی سابق کوکورین به فیورنتینا چیست؟

او بازیکن توانمندی است و توانایی بازی در هر لیگ را دارد. برای شما آرزوی موفقیت در ایتالیا دارم. امیدوارم او بتواند از فوتبال روسیه در ایتالیا دفاع کند و هواداران روسی را خوشحال کند. من همیشه وقتی میرانچوک در آتلانتا گل می زند احساس خوشبختی می کنم ، با کوکورین نیز همین احساس را دارم و امیدوارم در آینده موفق شود.

کوکورین یک بار شما را “روستایی” خواند ، اما چرا این عنوان را دوست دارید؟

خانواده من اهل یک شهر کوچک در ایران هستند ، بنابراین من احساس خاصی نسبت به این کلمه دارم. من فکر نمی کنم که این کلمه توهین آمیز باشد ، اما همه فکر می کنند این حرف توهین آمیز است و به معنای ساده لوحانه بودن است ، اما آنها اشتباه می کنند. از نظر من ، این کلمه به هیچ وجه توهین آمیز نیست و به معنای ساده لوحی نیست. به عنوان مثال ، در تیم زنیت ژیرکوف ، با وجود داشتن این ویژگی ، او کار خود را با آرامش انجام می دهد و موفق است.

* در تعطیلات چه کاری انجام می دادید؟

بعد از مسابقات فشرده در روسیه ، جایی که هر 3 روز یک بار بازی می کردیم ، سعی کردم در تعطیلات در کنار خانواده ام باشم. در این مدت ، من حتی زمان زیادی را در فضای مجازی سپری نکردم و در کنار عزیزانم بودم.

* تابستان گذشته به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب مرخصی نداشتید و فصل جدید خیلی سریع شروع شد.

از نظر روانشناسی کمی استرس داشتیم. زیرا ما در یک حالت ویروس کرونا قرار داشتیم و نمی توانستیم با بسیاری از بستگان خود ملاقات کنیم. اما از نظر جسمی احساس خستگی نمی کردم و آماده بودم.

* بسیاری معتقدند که زنیت به دلیل فشردگی مسابقات لیگ روسیه در لیگ قهرمانان شکست خورد. در مورد این موضوع چی فکر میکنی؟

نمی توان گفت فشردگی بازی ها تأثیر مستقیمی در این عدم موفقیت دارد. چون در این مسابقات کمی بدشانسی آوردیم. ما در دقایق پایانی لیگ قهرمانان گل دریافت کردیم و امتیازات را از دست دادیم. ما به دلیل محرومیت و مصدومیت بسیاری از بازیکنان برتر خود را در بازی ها نداشتیم ، اما منظور من این نیست که بازیکنان جوان ما بد بودند. ما این شکست را پذیرفتیم و باید خود را برای فصل بعدی لیگ قهرمانان آماده کنیم.

* شما از نظر شبکه فاکس ورزشی به عنوان دومین بازیکن آسیایی در نظرسنجی بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2020 انتخاب شدید. آیا این عنوان برای شما مهم است؟

من از دریافت این عنوان بسیار خوشحالم. اما همه باید بیشتر کار کنند. ستاره کره ای تاتنهام هاتسپور سان بهترین بازیکن آسیا شد. او بازیکن توانمندی است و امیدوارم همیشه با او رقابت کنم.

* مدل فوتبال شما علی دایی ، اسطوره فوتبال ایران و آقای گل فوتبال جهان است. رونالدو فقط هفت گل برای شکستن رکورد دایی در سطح ملی دارد و دایی خودش دوست دارد که رونالدو رکوردش را بشکند. آیا می خواهید رکورد دایی شکسته شود؟

فکر می کنم رونالدو فرصتی برای شکستن رکورد دایی خود دارد ، اما الگوی من دایی من است. به رونالدو احترام بگذارید ، اما من نمی خواهم که رونالدو رکورد عموی من را بشکند. البته در آینده بازیکنانی حضور خواهند داشت که رکورد هر دو را خواهند شکست.

* اکنون در وضعیت تاج گذاری قرار داریم و بحث های زیادی در مورد واکسیناسیون وجود دارد. آیا شما آن را انجام دهید

اگر واکسن تاج عوارضی ندارد ، چرا از آن استفاده نمی کنید؟ در صورت بی خطر بودن واکسن می توانیم به آن اعتماد کنیم. امیدوارم روزی دنیا تاج و تخت را فراموش کند و این بیماری از بین برود.

256 251

راهکار رهایی از اندوه و غم

1- دلیل ناراحتی تان را پیدا کنید

گاهی اوقات شناسایی و پذیرفتن علت ناراحتی می تواند کار دشواری باشد. برخی از افراد به دلیل ترس از جدایی و داشتن اعتماد به نفس پایین، در روابط آسیب زا باقی می مانند چون فکر می کنند لیاقت بیشتر از اینها را ندارند. درحالیکه این طرز فکر بسیار غلط، موجب محروم شدن آنها از شادی و زندگی سراسر غم و اندوه می شود.

اولین قدم برای رسیدن به شادی پس از آسیب دیدن این است که بفهمید دلیل ناراحتی تان چیست و ریشه همه چیزهایی که زندگی را به کام تان تلخ کرده است، پیدا کنید.

2- ناراحتی خود را احساس و ابراز کنید

شما باید بدانید که پذیرش احساسات درونی نشانه ی ضعف یا نداشتن غرور نیست. هیچ درست و غلطی در مورد احساسات وجود ندارد و هر انسانی در مواقعی از زندگی با آنها روبرو می شود. پس بجای مخفی کردن احساسات، آنها را بپذیرید و از راه های مختلف ابراز کنید. اگر ناراحت و پریشان هستید، احساسات خود و دلیل آن را روی یک کاغذ بنویسید و بسوزانید! از هر طریقی که می دانید، احساسات تان را تخلیه کنید و در خودتان نریزید.

بقیه راهکار ها اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.