سال ۱۴۰۰ حقوق بازنشستگان افزایش چشمگیری دارد

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

سال ۱۴۰۰ حقوق بازنشستگان افزایش چشمگیری دارد

۲۰۶ بازديد

سال ۱۴۰۰ حقوق بازنشستگان افزایش چشمگیری دارد https://majalehirani.ir/2021/سال-۱۴۰۰-حقوق-بازنشستگان-افزایش-چشمگی/ مجله ایرانی Thu, 18 Feb 2021 05:51:25 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/سال-۱۴۰۰-حقوق-بازنشستگان-افزایش-چشمگی/ به گزارش شفاف ، مصطفی سالاری ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ، در مورد آخرین وضعیت صحبت کرد تعدیل حقوق بازنشستگی تأمین اجتماعی وی در سال 1400 گفت: در ماه آگوست مرحله اول تعدیل حقوق بازنشستگان را اجرا کردیم و پس از آن مجدداً حقوق بازنشستگی کشوری و لشکری ​​در ماه اکتبر تنظیم شد و …

به گزارش شفاف ، مصطفی سالاری ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ، در مورد آخرین وضعیت صحبت کرد تعدیل حقوق بازنشستگی تأمین اجتماعی وی در سال 1400 گفت: در ماه آگوست مرحله اول تعدیل حقوق بازنشستگان را اجرا کردیم و پس از آن مجدداً حقوق بازنشستگی کشوری و لشکری ​​در ماه اکتبر تنظیم شد و حقوق بازنشستگی کشوری و لشگری به یک اندازه افزایش یافت. در ماه اکتبر ، بیش از افزایش حقوق و دستمزد. بازنشستگان تأمین اجتماعی بودند ، بنابراین باید این خلا gap پر شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر این اساس ، ما باید منابعی را برای انجام مرحله دوم سازگاری داشته باشیم ، ابتدا نیاز داریم 90،000 میلیارد تومان برای دریافت مطالبات انباشته تأمین اجتماعی از دولت مبنی بر اینکه موضوع توسط دولت تأیید شده و باید در بودجه 1400 ارائه شود ، این وام نمی تواند به صورت نقدی باشد ، می تواند به صورت شرکت ها و املاک باشد ، و در این صورت ، مهم نیست.

وی اظهار داشت: دولت یارانه حق بیمه طبقات خاص و محكومین را در نظر گرفته و مسئول پرداخت آنها به سازمان تأمین اجتماعی است كه این قسمت از مطالبه ما از دولت است.

سالاری توضیح داد که در هر دو منطقه پرداخت 90 هزار میلیارد تومان و بدهی دولت فعلی در سال 1400 نظر مقامات دولتی نسبت به سازمان تأمین اجتماعی که حدود 40 هزار میلیارد تومان است مثبت بود و ادامه داد: این دو اقدام می تواند تأمین اجتماعی را در مرحله دوم سازگار کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه کارگروهی تشکیل شده است ، گفت: “ما قصد داریم مرحله دوم فرمول های تعدیل را با مسئولان بالاتر مرکز طراحی کنیم تا مستمری را با توجه به منابع تنظیم کنیم.” برای ما موجود است “

وی گفت: از طرف دیگر ، بخشی از فواصل افزایش دستمزد کارگران این باید جبران شود و در نتیجه ، حقوق حداقل حقوق بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال آینده افزایش می یابد و شکاف بین وجوه ما و سایر صندوق ها را کاهش می دهد.

سالاری گفت: امیدواریم با کمک دولت و مجلس حقوق سالیانه حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.