دانشجویان ۶۰ گیگابایت اینترنت دریافت می‌کنند

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

دانشجویان ۶۰ گیگابایت اینترنت دریافت می‌کنند

۲۰۳ بازديد

دانشجویان ۶۰ گیگابایت اینترنت دریافت می‌کنند https://majalehirani.ir/2021/دانشجویان-۶۰-گیگابایت-اینترنت-دریافت/ مجله ایرانی Sat, 13 Feb 2021 16:28:50 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/دانشجویان-۶۰-گیگابایت-اینترنت-دریافت/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که بسته 60 گیگابایتی اینترنت آموزش مجازی برای دانشجویان جایگزین ایجاد وب سایت رایگان دانشگاه ها شده است. به گزارش مجله ایرانی ، ویروس کرونا تا مارس سال گذشته وارد ایران شد و از هفته اول برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس ، آموزش مجازی در مراکز آموزشی …

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که بسته 60 گیگابایتی اینترنت آموزش مجازی برای دانشجویان جایگزین ایجاد وب سایت رایگان دانشگاه ها شده است.

به گزارش مجله ایرانی ، ویروس کرونا تا مارس سال گذشته وارد ایران شد و از هفته اول برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس ، آموزش مجازی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها معرفی شد. در روزهای اولیه شیوع تاج ، بسیاری از کاربران برای گذراندن وقت خود در خانه به دنبال ویژگی هایی مانند اینترنت رایگان بودند. محمد جواد ازری زهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در این باره موافقت کرد و از تنظیم 100 گیگابایت اینترنت رایگان خبر داد.

در شرایطی که مراکز آموزش ، مدارس و دانشگاه ها برای جلوگیری از انتشار تاجگذاری تعطیل شدند ، استفاده از امکانات فضای مجازی یکی از راه حل های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود و امکانات ویژه ای برای آموزش مجازی و از راه دور فراهم شده است. سپس اعلام شد لیستی از سایتهای دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم در اختیار اپراتورها قرار گرفته و بازدید از این سایتها برای دانشجویان رایگان است.

بعلاوه ، پس از تصمیم دانشگاه برای برگزاری کلاسها به صورت مجازی ، اعلام شد که IP های اعلام شده توسط دانشگاه ها به وزارت ارتباطات رایگان است. حسین فلاح جوشقانی ، رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی همچنین اعلام کرد که برای ایجاد دانشگاه بدون اینترنت دانشگاه ، لیستی از دانشگاه ها و وزارت علوم ، وزارت بهداشت و مراکز مدرسه را بدست آورده ایم که شامل آدرس های آموزشی است. سایتهایی که آموزش آنلاین ارائه می دهند.

با این وجود ، در این دوره ، همیشه با استناد به استفاده از VIP دانشجویان در هنگام اتصال به سیستم آموزش الکترونیکی و ناقص بودن سیستم گزارش شده توسط دانشگاه ها به وزارت ارتباطات ، اعتراض هایی به استفاده غیر رایگان دانشگاه صورت گرفته است. .

پس از آن ، ستار هاشمی معاون وزیر فناوری و نوآوری اعلام کرد: “طبق برنامه رئیس جمهور ، آموزش مجازی دانشگاه ها و دانشگاهیان در کرونا باید به صورت رایگان ارائه شود.” به دلیل بسیاری از شکایات دریافت شده از دانشجویان در ترم گذشته ، نحوه ارائه یارانه آموزش الکترونیکی در ترم جدید تغییر خواهد کرد.

در همین رابطه ، آذری زهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نحوه تغییر در تخصیص یارانه آموزش الکترونیکی در ترم دوم ، به دلیل تعدادی از شکایت هایی که از شما دریافت کرده ایم ، ایجاد شده است. ما به جای رایگان ساختن سایت دانشگاه ، با مشورت وزارت علوم ، بسته 60 گیگابایتی را در اختیار هر دانشجو قرار می دهیم که می تواند با مراجعه به سایت ictgifts.ir ثبت نام کند. مهلت ثبت نام فقط دو هفته است و تمدید آن امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.