تاکید بر مشخص شدن سهم دستگاه‌ها در وقوع سرقت/ ارتباط روشنایی و سرقت در معابر

۲۰۲ بازديد

تاکید بر مشخص شدن سهم دستگاه‌ها در وقوع سرقت/ ارتباط روشنایی و سرقت در معابر https://majale-rooz.ir/2021/01/تاکید-بر-مشخص-شدن-سهم-دستگاه‌ها-در-وقو/ مجله روز Sun, 17 Jan 2021 14:49:57 0000 حوادث https://majale-rooz.ir/2021/01/تاکید-بر-مشخص-شدن-سهم-دستگاه‌ها-در-وقو/ سخنگوی ناجا بر لزوم تعیین و اعلام نقش همه دستگاه ها در این سرقت تأکید کرد. سردار مهدی حاجیان در مصاحبه با مجله روز ، وی در مورد ادامه اردوگاه مبارزه با سرقت گفت: حوزه سرقت ها در استان ها توسط استاندار هدایت می شود و فرماندهی انتظامی استان دبیر آن است ، دستگاه ها …

سخنگوی ناجا بر لزوم تعیین و اعلام نقش همه دستگاه ها در این سرقت تأکید کرد.

سردار مهدی حاجیان در مصاحبه با مجله روز ، وی در مورد ادامه اردوگاه مبارزه با سرقت گفت: حوزه سرقت ها در استان ها توسط استاندار هدایت می شود و فرماندهی انتظامی استان دبیر آن است ، دستگاه ها و نهادهای دیگری نیز در این زمینه وجود دارد ، زیرا در واقع سرقت ها آنها دلایل و عوامل زیادی دارند. ” این فقط در مورد پلیس نیست.

وی ادامه داد: “به عنوان مثال ، اگر چراغ خیابان کم شود یا خاموش شود ، قطعاً سرقت افزایش می یابد.” ما همچنین به عنوان پلیس اعتراض می کنیم اما تنها ما در این ماجرا دست نداریم. در این مثال ، اداره برق نیز درگیر است ، به همین دلیل در استانها ستاد به ریاست استاندار اداره می شود ، بنابراین نهادها می توانند در مورد موضوع پیشگیری کار کنند.

حاجیان عملکرد اردوگاه مبارزه با سرقت را مثبت و موثر توصیف کرد و گفت: “بسیاری از نهادها در وقوع سرقت ها نقش دارند و باید سهم آنها مشخص و اعلام شود.” قبلاً اردوگاه چنین نبود و تنها س theال مربوط به سرقت از پلیس بود. اما اکنون تغییراتی ایجاد شده است و به عنوان مثال ، در صورت سرقت ، می توان از شهردار س whyال کرد که چرا یک پارک خاص روشنایی ندارد.

سخنگوی ناجا با تأکید بر اینکه بسیاری از نهادها درگیر این سرقت ها هستند ، گفت: “محیط درگیر است.” آیا نور محیط و فضای آرام وظایف پلیس است؟ مشکلات اقتصادی شغل پلیس است؟ بنابراین ، باید بپذیریم که نهادهای مختلفی از جمله پلیس درگیر هستند ، اما نهادهای دیگری نیز هستند که باید وارد عمل شوند.

وی گفت: در اردوگاه ضد سرقت هدف ما هدایت روند کار است تا قدردانی دستگاه ها در صورت سرقت مشخص شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.