اوج یادگیری با کنکور آسان است

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

اوج یادگیری با کنکور آسان است

۲۰۵ بازديد

اوج یادگیری با کنکور آسان است https://majalehirani.ir/2021/اوج-یادگیری-با-کنکور-آسان-است/ مجله ایرانی Sun, 17 Jan 2021 02:32:09 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/اوج-یادگیری-با-کنکور-آسان-است/ برنامه تلویزیونی یادگیری افراطی کنکور بزرگترین و مهمترین آزمون برای دانشجویان کشور است. در سالهای اخیر سبک سوالات کنکور سراسری از سبک مستقیم به سبک مفهومی تغییر یافته است و صرفاً خواندن کتاب درسی برای پاسخگویی به سوالات کنکور مفهومی کافی نیست. والدین و دانش آموزان معمولاً دو روش را برای یادگیری مفاهیم و روش …

یادگیری با کنکور آسان است

برنامه تلویزیونی یادگیری افراطی

کنکور بزرگترین و مهمترین آزمون برای دانشجویان کشور است.

در سالهای اخیر سبک سوالات کنکور سراسری از سبک مستقیم به سبک مفهومی تغییر یافته است و صرفاً خواندن کتاب درسی برای پاسخگویی به سوالات کنکور مفهومی کافی نیست.

والدین و دانش آموزان معمولاً دو روش را برای یادگیری مفاهیم و روش های تست در کمترین زمان انتخاب می کنند:

کلاسهای کنکور

کلاسهای کنسرت معمولاً توسط بهترین معلم شهر برگزار می شود اما هزینه کلاسها و شرایط برگزاری آنها برای بسیاری از دانش آموزان قابل قبول نیست.

داشتن تمرکز بالا یکی از مهمترین اصول یادگیری است ، اما به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس های کنکور ، تمرکز دانش آموزان کمی دشوار می شود.

و سفر رفت و برگشت به موسسه انرژی و وقت زیادی را از دانشجو می گیرد ، در حالی که داشتن زمان کافی برای داوطلب کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است.

با شیوع ویروس کرونا و سرعت بالای انتقال این ویروس ، کلاسهای معاینه کنکور بصورت مجازی و غیاب برگزار می شود. در طول کلاس ها ، به دلیل ازدحام اینترنت و حضور تعداد زیادی از کاربران ، سرعت اینترنت بسیار کاهش می یابد و میزان تحصیلات نیز کاهش می یابد. قطع شده و در واقع مانع یادگیری موضوعات می شود.

دی وی دی آموزشی

در سالهای اخیر بسیاری از مسسات تولید مواد فشرده را آغاز کرده اند.

موسسه آزمون ورودی آسان قدیمی ترین موسسه آموزش کنکور است که توسط آقای حسین احمدی در سال 1994 تاسیس شد و اولین مجوز انتشار خود را دریافت کرد.

روش تست آموزش دی وی دی و کنکور آسان است ، تدریس دروس کلیه دروس خاص و عمومی توسط اساتید برتر و باتجربه کشور انجام می شود.

برنامه یادگیری افراطی یکی از قدیمی ترین برنامه های آموزشی است که سالهاست در زمینه آموزش کنکور فعال است و طی سالهای متمادی مورد استقبال دانش آموزان و والدین قرار گرفته است تا بهترین آموزش را ارائه دهد و مطابق آخرین تغییرات درسی و کنکور. و انتقال پایدار است.

برنامه های اوج آموزش ، روزهای زنده ، به طور مستقیم از رادیو و تلویزیون ایران پخش می شود.

استادان یادگیری

استادان یادگیری

استاد امیر پیش نویس مدرس ریاضیات و فیزیک

استاد مهدی شخی ، عرفان پازوکی ، معلم یادگیری اوج

استاد ارف ربیان ، معلم شیمی ، اوج یادگیری

استاد حسین احمدی ، معلم دین ، ​​زندگی و عربی ، اوج یادگیری

استاد ادبیات ، استاد سیروس ستارنژاد ، اوج یادگیری

استاد عامر دانزاده و محبوبی ، معلمان انگلیسی ، اوج یادگیری

پروفسور سعید جوکر ، معلم عربی ، یادگیری شدید

معلمان اوج روشهای یادگیری آموزش هستند

مربیان Peak کلیه مباحث دروس خاص و عمومی را با جدیدترین تغییرات در کتاب و نحوه حفظ و سازگاری بر اساس بودجه کنکور آموزش می دهند.

بسته های آموزشی CONCOR از جمله بسته های آموزش مفهومی و روش های آزمون در کمترین زمان ممکن آسان هستند.

همچنین ، برای دانش آموزانی که نیاز به آموزش مفهومی دارند و روش آزمون تست های ورودی برای دوره های خاص و عمومی با هم آسان است ، بسته های تدریس خصوصی برای هر سه گروه آزمایشی طراحی و ارائه می شود.

بسته آموزش اوج یادگیری

پکیج آموزشی کنکور تجربی

بسته آموزش کنکور ریاضیات شخصی

پکیج مدرس شخصی کنکور انسانی

برای داوطلبان کنکور انسانی ، بسته معلم خصوصی کنکور انسانی ارائه شده است.

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور آسان است

موسسه کنکور آسان علاوه بر تولید مطالب آموزشی ، با توجه به عوامل موثر در دستیابی به رتبه مطلوب و موفقیت در کنکور ، مشاوره و برنامه ریزی ویژه ای را برای دانشجویان ثبت نام کننده در م Instituteسسه آزمون ورودی آسان در نظر می گیرد.

مشاوره و برنامه ریزی کنکور به راحتی توسط متخصصان و مشاوران مجرب دانشگاهی انجام می شود.

برنامه ریزی آزمون ورودی با روش الگوریتم آسان است. در روش برنامه ریزی الگوریتم ، برنامه مطالعه به طور خاص بر اساس ظرفیت علمی و ذهنی فرد ، منابع و آزمون های مطالعه و شرایط فرد نوشته شده است.

طرح الگوریتم هفتگی است و به این ترتیب مطالعه دروس به طور کامل نوشته شده و کیفیت و ترتیب مطالعه هر دوره در برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاوره تحصیلی علاوه بر ارائه برنامه ریزی هفتگی ، به طور کامل دانش آموز را یاد می گیرد که چگونه هر درس را به درستی بخواند ، چگونه سریع بخواند و …

اگر دانش آموزان کلاس های دهم و یازدهم از مدرسه ابتدایی یاد بگیرند که برای دوازدهم درس بخوانند ، هنگامی که دانش آموزان معمولاً با محدودیت زمانی روبرو می شوند ، وقت مطالعه ، جمع بندی و تست تمام دروس ابتدایی و دوازدهم را دارند وقت کافی برای .

دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکورهای 1401 و 1402 را دارند و برای رسیدن به رشته مورد نظر خود هدف جدی دارند می توانند با برنامه ریزی و مشاوره مسیر رسیدن به هدف را تسهیل کنند.

برای ثبت نام در برنامه مشاوره و برنامه ریزی یادگیری و دریافت لیست قیمت محصولات Learning Peak با شماره های 02191304690 و 09121964690 تماس بگیرید.

یادگیری چیست و چگونه ایجاد می گردد؟

هر چند فهم مفهوم یادگیری به نظر ساده بیاد، اما در واقع یکی از سخت مفاهیم برای توضیح دادن است. در این مقاله تلاش می شود به زبان ساده مفهوم یادگیری تبیین گردد.

مطمئنا همه ما با این جملات آشنا هستیم

- نتوانستم خوب یاد بگیرم

-می خواهم زبان انگلیسی یاد بگیرم

- عاشق یادگیری هستم

هر روز از واژه یادگیری استفاده می کنیم، و البته چیزهای جدیدی یاد می گیریم.

 اما واقعا یادگیری چیست؟ وقتی از یادگیری صحبت می کنیم دقیقا از چه چیزی می گوییم؟

هنوز تعریف واحدی از یادگیری ارائه نشده است و دانشمندان و محققان، دیدگاه ها و نظریات مختلفی را بیان کردند.

اما تقریبا می توان گفت سه ویژگی مشترک بین همه دیدگاه ها دربارۀ یادگیری وجود دارد، و زمانی که یادگیری رخ می دهد، این سه ویژگی را با خود همراه دارد:

1- تغییر

2- تجربه

3- نسبتا پایدار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.