راه اندازی نهضت تامین تجهیزات کمک‌آموزشی دانش‌آموزان استثنایی

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

راه اندازی نهضت تامین تجهیزات کمک‌آموزشی دانش‌آموزان استثنایی

۲۰۲ بازديد

راه اندازی نهضت تامین تجهیزات کمک‌آموزشی دانش‌آموزان استثنایی https://majale-rooz.ir/2021/03/راه-اندازی-نهضت-تامین-تجهیزات-کمک‌آمو/ مجله روز Thu, 18 Mar 2021 21:17:08 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/03/راه-اندازی-نهضت-تامین-تجهیزات-کمک‌آمو/ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن بررسی روند ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه ، از راه اندازی نهضت توانمندسازی جهت تهیه 105 مقاله ، تجهیزات و توانبخشی کمک آموزشی برای دانش آموزان استثنایی خبر داد. سید جواد حسینی در مصاحبه با مجله روز ، وی با اشاره به خدمات ارائه …

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن بررسی روند ارائه خدمات توانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه ، از راه اندازی نهضت توانمندسازی جهت تهیه 105 مقاله ، تجهیزات و توانبخشی کمک آموزشی برای دانش آموزان استثنایی خبر داد.

سید جواد حسینی در مصاحبه با مجله روز ، وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سه حوزه پشتیبانی ، توانبخشی درون مدرسه ای و خارج از مدرسه و توانبخشی در قالب مراکز مشاوره گفت: اعتبارات خدمات توانبخشی از چهار میلیارد افزایش یافت تومان در سال 1398 تا هفت میلیارد تومان در سال 1399.

وی افزود: علاوه بر این ، سرویس قبلاً در 16 محور ارائه شده بود که به 18 عنصر رسیده است. تاکنون بیش از 32 میلیارد اعتبار به دانشجویان این رشته پرداخت شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه در سال 1998 بیش از 8000 مورد توانبخشی بررسی شده و هزینه های آنها پرداخت شده است ، گفت: “ما در زمینه ارائه خدمات توانبخشی شاهد رشد سه برابری هستیم. در مدارس و مدارس خارج از سال 2015 “

حسینی همچنین به جمع آوری 40 چرخش تحول در زمینه های مختلف توسعه سیاست ، خدمات آموزشی ، توان بخشی و تشخیص اشاره کرد و گفت: “سه بسته تحول با هشت برنامه و 36 فعالیت در سازمان در حال اجرا است. آموزش و پرورش استثنایی و می توان گفت که 93. “3٪ از برنامه ها و فعالیت های بسته های تحول بنیادی و ابتکاری هستند و تاکنون 70٪ از شاخص های این برنامه ها عملیاتی شده اند.

وی افزود: ایجاد مجلس مشورتی والدین ، ​​طرح مدرسه برای کمک به والدین و اولیا of معاونان معلم یکی از برنامه های مشارکتی در زمینه والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه است. علاوه بر این ، پروژه جمع آوری ایده های مطلوب ، پروژه “صد دبیرخانه ، صد مدرسه” با هدف اتصال مدرسه با جامعه ، برگزاری جداول بحث تخصصی ، ایجاد سیستم تصمیم گیری از مدرسه به ستاد و با 20 سازمان و آژانس تفاهم نامه منعقد کنید. سال 99 بود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی همچنین به استاندارد سازی تیم های مدارس استثنایی اشاره کرد و گفت: “طبق نظریه گسترش ، بعضی اوقات نقص باعث ایجاد یک یا چند حس در کودکان می شود و دانش آموزان گسترش نمی یابند و سیستم آموزشی باید جایگزین و مکمل نقایص دانش آموزان با نیازهای ویژه. ” جنبش توانمندسازی مبتنی بر نظریه گسترش در آموزش و پرورش استثنایی است و با ارائه 105 وسیله کمک آموزشی و تجهیزات توان بخشی برای دانش آموزان استثنایی راه اندازی شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.