دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان

۲۰۱ بازديد

دل نوشته عوامل یک فیلم برای علی انصاریان https://majale-rooz.ir/2021/03/دل-نوشته-عوامل-یک-فیلم-برای-علی-انصاریا/ مجله روز Tue, 16 Mar 2021 09:40:56 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/03/دل-نوشته-عوامل-یک-فیلم-برای-علی-انصاریا/ عوامل فیلم “بانكداران” كه وی در آن نقش مرحوم علی انصاریان را بازی می كرد ، به مناسبت چهلمین روز درگذشت وی ، خاطرات خود را منتشر كرد. به گزارش مجله روز ، فیلم “بنکداران” به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی علی روینتان هنوز اکران نشده است و انصاریان بازیگرانی چون نسرین مقانلو ، …

عوامل فیلم “بانكداران” كه وی در آن نقش مرحوم علی انصاریان را بازی می كرد ، به مناسبت چهلمین روز درگذشت وی ، خاطرات خود را منتشر كرد.

به گزارش مجله روز ، فیلم “بنکداران” به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی علی روینتان هنوز اکران نشده است و انصاریان بازیگرانی چون نسرین مقانلو ، قاسم زارع ، میرطاهر مظلومی ، بیژن بنفشه خواه و سحر قریشی را بازی می کند.

عوامل این فیلم به بهانه چهلمین روز درگذشت این فوتبالیست پیر که در سالهای اخیر در چندین فیلم بازی کرده بود و در فوریه بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا درگذشت در مقاله ای نوشتند:

“علی انصاریان ، با تمام عشق و پاکی خود ،” کمال “فیلم ما شدی و با تمام وجود نقش خود را بازی کردی. سرت را تراشیدی و کلاهت را انداختی. برای این که مجبور باشی با مردم کافی بخندی تا بیرون بروی از فیلم ها

شما فقط یک مبارز فوتبال نبودید. شما برای این نقش و تغییر سبک و سیاق تفسیر مردانه خود جنگیده اید. همه اشتیاق را برای همیشه به یاد می آورند.

هر روز تدوین فیلم را دنبال می کردید و با ترانه و لبخند من صادقانه قلب همه را جلب کردید. انگار این همه سال برای خدا شیرینی درست می کردید تا این شیرینی شما را به نزد خودش برساند.

سلام به همه “بنکداران” به درگاه خدا و خوشحال کردن و خندیدن از زبان شیرین خدا که از مردم می خواهد برگردند.

افسوس به امید طولانی و زندگی کوتاه. ما با مردمی که دارید ، نمک ها و جذابیت هایی که در این فیلم ساخته اید خواهیم خندید و خنده های مردم را به روح شما تقدیم خواهیم کرد.

فقط یک سوال: علی ، آیا با زمین و زمان شوخی می کردی ، تو مردی یا ما؟

خوش شانسی مرگ شما مانند زندگی شما بود ، مانند نقش “کمال”. کمال بنکداران! من مشتاق دیدارتان هستم.

زندیاد انصاریان همچنین در جشنواره فجر امسال فیلم “عاشقانه های عباد و توبا” را داشت که خودش نمی توانست آن را ببیند. علاوه بر این ، به تازگی ویرایش فیلم “Kulberf” با بازی انصاریان آغاز شده است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.