تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست

۱۹۷ بازديد

تقسیط مالیات و بدهی‌های واحدهای تولیدی در حال اجراست https://majalehirani.ir/2021/تقسیط-مالیات-و-بدهی‌های-واحدهای-تولید/ مجله ایرانی Mon, 15 Feb 2021 16:31:05 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/تقسیط-مالیات-و-بدهی‌های-واحدهای-تولید/ مجله ایرانی / تهران با اشاره به ابلاغیه جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی ، تسهیل تولید و رفع ستاد موانع استانداری تهران:. حشمت الله عسگری در نشستی مشترک با شهرستان قره چاک استان تهران گفت: اخیراً مصوبه سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر ایجاد وام به کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام …

مجله ایرانی / تهران با اشاره به ابلاغیه جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی ، تسهیل تولید و رفع ستاد موانع استانداری تهران:.

حشمت الله عسگری در نشستی مشترک با شهرستان قره چاک استان تهران گفت: اخیراً مصوبه سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر ایجاد وام به کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام و اجرا شده گام مناسب و مهمی بوده و هست.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیشتر مصوبات حذف تاسیسات تولیدی و مقرهای موانع موجود در استان تهران یا به مرحله اجرا رسیده و یا در مراحل اجرا هستند و در صورت وجود محدودیت ها ، قسمت آنها به سرعت برداشته می شود.

معاون استاندار تهران گفت: امروز در شهر کرچک بررسی مصوبات قبلی را داشتیم و از طرف کارمندان پیشنهادات خوبی دریافت کردیم که به طور جدی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: اسناد و مدارک کامل شهرک صنعتی قرچک منتشر نشده است که مراحل نهایی خود را طی می کند ، ضمن اینکه مشکلات هشت واحد صنعتی مستقر در این شهر نیز بررسی و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.