استقلال سوار بر سرُسُره حاشیه‌ها/ دیوار کوتاه آقای سرمربی!

به خبرنامه جامع تخصصی گردشگری جهان خوش آمدید.

استقلال سوار بر سرُسُره حاشیه‌ها/ دیوار کوتاه آقای سرمربی!

۲۰۷ بازديد

استقلال سوار بر سرُسُره حاشیه‌ها/ دیوار کوتاه آقای سرمربی! https://majale-rooz.ir/2021/02/استقلال-سوار-بر-سرُسُره-حاشیه‌ها-دیو/ مجله روز Wed, 17 Feb 2021 11:36:18 0000 نشاط https://majale-rooz.ir/2021/02/استقلال-سوار-بر-سرُسُره-حاشیه‌ها-دیو/ به گزارش مجله روز؛ نیمه اول فصل فوتبال ایران بدون پایان خوش برای آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. البته استقلال در حال حاضر جایگاه بدی در جدول لیگ ندارد و با اختلاف 2 امتیاز نسبت به صدر در جایگاه سوم قرار دارد اما چند هفته جلوتر منجر به افزایش مدفوع تیم محمود می شود. …

به گزارش مجله روز؛ نیمه اول فصل فوتبال ایران بدون پایان خوش برای آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. البته استقلال در حال حاضر جایگاه بدی در جدول لیگ ندارد و با اختلاف 2 امتیاز نسبت به صدر در جایگاه سوم قرار دارد اما چند هفته جلوتر منجر به افزایش مدفوع تیم محمود می شود.

استقلال وقتی لیگ فوتبال بیستم را شروع کرد که دیرتر از تیم های دیگر مربیگری کرد. محمود فکری سه هفته قبل از شروع لیگ لیگ استقلال را در اختیار گرفت در حالی که خودش نقشی در بستن تیم نداشت و بازیکنان جدیدی با نظر مدیریت قدیمی به تیم اضافه شدند. با این وجود محمود فکری کار خود را در استقلال آغاز کرد و توانست تیم را منظم کند. کاپیتان پیشین استقلال فرصت زیادی برای ساخت تیمش نداشت اما به طور جدی بالاتر از شاگردانش بود و لیگ را با پیروزی آغاز کرد. استقلال در هفته دوم به فولاد جواد نکونام باخت و در کمال تعجب انتقادات از فکری و تیمش آغاز شد. منتقدان انتقادات را بدون در نظر گرفتن اینكه وی فرصتی برای ساخت تیمش و بازیکنان جدید لازم برای هماهنگی با تیم ندارند ، آغاز كردند. مطمئناً ، اواخر ابتدای فصل و فرصتی برای تمرین تاکتیکی و فنی آسیب زیادی به استقلال وارد کرد اما آن تیم تا اواسط نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت.

تیم روشنفکر پیش قدم شد ، اما انتقادات همچنان ادامه داشت. انتقاد چرا تیم زیبا بازی نمی کند و تعداد کمی گل می زند و تغییرات زیادی در ترکیب وجود دارد؟ البته مصدومیت های پی در پی بازیکنان استقلال نیز بر این واقعیت تأثیرگذار بود که فکری نتوانست ترکیب و سیستم خاصی را برای تیمش انتخاب کند ، اما استقلال در اواسط نیم فصل اول پیروزی های قاطع را بدست آورد و به قله های بالای تیم اعتماد کند. جدول.

ما به دربی رسیدیم و همه در مورد پیروزی استقلال صحبت می کردند. هواداران فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته 3 ستاره از دست داده بودند و از لیگ قهرمانان برگشته بودند ، ضعیف ترین پرسپولیس در 4 سال گذشته محسوب می شدند و معتقد بودند که استقلال باید قاطعانه دربی 94 را ببرد. استقلال دربی غیرمنتظره ای انجام داد و سرانجام با آخرین گل دوم مهدی قائدی موفق شد از شکست فرار کند.

پس از تساوی آبی ها ، این تیم انتقادات شدیدی را به دلیل عدم توانایی پیروزی در دربی دریافت کرد. استقلال بعد از دربی تراکتور را شکست داد اما حتی پیروزی در تبریز هم نتوانست حمله انتقادات علیه تیم روشنفکر را کاهش دهد. تیم روشنفکر علی رغم برتری ، همیشه به دلیل شکل بازی دفاعی خود مورد انتقاد قرار می گرفت اما پس از دربی به نظر می رسد روند نزولی آبی ها آغاز شده است. استقلال پس از 7 هفته دربی 2 برد ، 2 باخت و 3 تساوی کسب کرد. در نیمه دوم نیم فصل اول ، تیم روشنفکر با حواشی زیادی جنگید تا اینکه پس از پیروزی مقابل نساجی ، بمبی حاشیه ای منفجر شد.

519

کاپیتان استقلال وریا غفوری پس از تعویض وی در دیدار با نساجی اعتراض کرد و در پایان بازی ، بازیکنان میکسدزون از غذای هتل به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود و افکار فنی مربی اعتراض کردند. اگرچه انتظار می رفت فكری با شاگردانش برخورد سختی داشته باشد ، اما به دلیل دیدار حساس با سپاهان ، فكری ترجیح داد چشم از حاشیه سازی ببندد و تیمش را با آرامش به اصفهان برساند ، اما شکست روی كاغذ دنیا همه حاشیه های احتمالی را ممكن ساخت. حوالی استقلال درست می شود.

این باخت استقلال را از اوج خارج کرد و باعث شد آبی ها برتری را که هر هفته محمود فکری از آن در برابر انتقادات به عنوان اهرم برنده استفاده می کرد ، از دست بدهند. استقلال اگرچه لیگ را به خوبی شروع کرد اما نیم فصل اول را با تلخی به پایان رساند و شایعاتی را درباره تغییر مربی ایجاد کرد. منتقدان فکری در مورد نیاز به تغییر در استقلال صحبت می کنند ، در حالی که نیم فصل دیگر باقی مانده است و استقلال تنها دو امتیاز با رده های بالاتر جدول رده بندی فاصله دارد.

استقلال می تواند با تقویت فنی و از بین بردن نقاط ضعف خود به شرایط خوب برگردد ، به شرطی که تیم در آرامش باشد و با شکست یا تساوی تحت فشار قرار نگیرد. در واقع استقلال این روزها بیش از هر چیز به آرامش و ثبات نیاز دارد تا یکی از مدعیان برتر قهرمانی باشد. 3

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.