راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی متمرکز درمان تأمین اجتماعی اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲۰۱ بازديد

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی متمرکز درمان تأمین اجتماعی اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://majale-rooz.ir/2021/02/راه‌اندازی-سامانه-نوبت‌دهی-متمرکز-د/ مجله روز Mon, 15 Feb 2021 08:44:04 0000 عمومی https://majale-rooz.ir/2021/02/راه‌اندازی-سامانه-نوبت‌دهی-متمرکز-د/ علی اعتصام پور ، در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، با بیان اینکه مدیریت درمان تأمین اجتماعی زمان قبل از تاج همیشه راه اندازی سیستم قرار ملاقات نیمه وقت را در دستور کار داشته است ، اظهار داشت: “این برای ارائه خدمات بهتر و سهولت است انجام شیفت کاری از مراکز درمانی وابسته به مدیریت …

علی اعتصام پور ، در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، با بیان اینکه مدیریت درمان تأمین اجتماعی زمان قبل از تاج همیشه راه اندازی سیستم قرار ملاقات نیمه وقت را در دستور کار داشته است ، اظهار داشت: “این برای ارائه خدمات بهتر و سهولت است انجام شیفت کاری از مراکز درمانی وابسته به مدیریت درمان ، برنامه نویسی متمرکز مراکز درمانی اصفهان در تمام مناطق استان اصفهان با استفاده از کد سفارش تلفن همراه (USSD) ، 31 شماره 1420 ، شماره تماس 35181 ، سیستم برنامه نویسی متمرکز برای مدیریت درمان امنیت اجتماعی.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی متمرکز مراکز درمانی در مدیریت درمان تأمین اجتماعی در استان اصفهان یکی از ارکان اصلی احترام به حقوق شهروندان است و دریافت خدمات پزشکی را تسهیل می کند. نسخه الکترونیکی برنامه نویسی ایجاد شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی اصفهان گفت: مشتریانی که از طریق شماره تلفن کد دستوری از خدمات پزشکی لازم در استان استفاده می کنند. 31 * 1420 * ، می تواند نوبت تلفن همراه را دریافت کند که روش کد دستورات به تلفن هوشمند نیازی ندارد و از آن به صورت رایگان استفاده می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه بیمارستان ، 27 کلینیک و پاراکلینیک برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان اصفهان در تلاش هستند و همیشه تجهیز و به روزرسانی تجهیزات و استفاده از متخصصان در این مراکز در نظر گرفته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.